Nasza oferta
Stała opieka serwisowa
- Poniżej przedstawiamy zakres usług określanych jako opieka serwisowa:
- Usługi mające na celu stałe serwisowanie sprzętu i oprogramowania konfigurowanie i naprawę stacji roboczych,
- Administracja siecią komputerową i serwerami,
- Dbamy o bieżącą archiwizację,
- Dbamy o ochronę antywirusową,
- Organizacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu w serwisach innych producentów niż Zleceniobiorca,
- Konserwacja sprzętu komputerowego polegająca na czyszczeniu sprzętu od zewnątrz i od wewnątrz,
- Konsultacje, szkolenia i doradztwo w zakresie zastosowań sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
- System zarządzania obiegiem dokumentacji pomiędzy działami firmy,
- Aktualizacja informacji na stronie internetowej.
- Etapy wdrażania Umowy Serwisowej
- Inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania używanego przez Zleceniodawcę,
- Podpisanie umowy serwisowej na okres trzech miesięcy ( okres próbny pozwala na wypracowanie procedur postępowania współpracy obu stron),
- Podpisanie Stałej Umowy Serwisowej po uwzględnieniu ewentualnych poprawek do dotychczasowej Umowy.
Nasze najważniejsze atuty:
- Czas reakcji serwisu na wezwanie wynosi do 4 godzin, co w efekcie oznacza przystąpienie do rozwiązywania zgłoszonych problemów w tym samym dniu. Dokładamy wszelkich starań, aby czas reakcji skrócić do minimum.
- W przypadku konieczności przekazania sprzętu do serwisu poza biurem klienta zapewniamy sprzęt zastępczy ( nie dotyczy jednostek serwerowych ).
outsourcing
LEO-NET - to zaufanie, doświadczenie i wieloletnia praktyka - 10 lat na rynku.
Opieka serwisowa to głównie zaufanie, a nam możesz zaufać w 100%.
serwis
Oferujemy pełną gamę usług w zakresie: serwis, naprawa, optymalizacja, konfiguracja, instalacja lub rozbudowa sprzętu, systemów lub ich podzespołów. Usuniemy problem
u państwa w domu lub firmie .